Серед багатьох факторів, від яких залежить майбутнє держави, одним із найголовніших є стан здоров’я її громадян, зокрема молодого покоління: фізичного, психологічного, соціального та духовного.
Тільки здорова людина може по справжньому відчувати радість життя, навчатись та працювати високопродуктивно, з насолодою, отримувати задоволення від спілкування з оточуючими та від кожного прожитого дня.
Особливої уваги в даному питанні потребує молодь, усвідомлення нею цінності здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя, формування відповідних переконань, світогляду та індивідуальної поведінки.
Для здоров’я дитини важливо не тільки те, що в школі задовольняють її пізнавальні потреби, а й соціальні потреби у спілкуванні, психологічні потреби у повазі до свого почуття гідності, до її почуттів та переживань, інтересів та здібностей (не тільки у навчальній діяльності).
З метою пропаганди здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, залучення дітей до активних видів відпочинку 17 жовтня на території гімназії пройшла гра - квест «Молодь обирає здоровий спосіб життя». Активними учасниками стали учні 8-9 класів. В грі учні не тільки здобули нові знання, але й отримали комунікативні навички (ефективного спілкування в різних формах та умовах), вміння продуктивно працювати в команді, знаходити компроміси для досягнення загальної цілі. Гімназисти рухаючись за маршрутним листом виконували завдання наступних станцій: «Народ скаже, як зав’яже», «Профілактична», «Загадкова», «Спортивна», «Цікаві запитання». У нелегкій боротьбі перемогу здобула команда учнів 9 класу. Але в цій грі немає переможених, адже головна мета її проведення – звернути увагу молоді на проблему збереження здоров’я та самим долучитися до формування навичок здорового способу життя.
Проведення гри - квесту може стати традиційним щорічним заходом для навчального закладу, адже учні завжди з нетерпінням чекають чергових захопливих пригод, під час яких вони мають можливість проявити свої знання, вміння та творчі здібності, виконати ряд цікавих завдань.
|